Conditii generale de rezervare a biletelor de avion si a pachetelor de servicii turistice

Termeni si conditii de utilizare a website-ului wenstravel.ro

Acest document are in vedere conditiile in care poate fi utilizat site-ul wenstravel.ro

Accesand site-ul wenstravel.ro, sunteti de acord cu termenii si conditiile de mai jos. Acest website este detinut si administrat de WENS TOUR SRL.

Utilizatorul wenstravel.ro are dreptul sa vizualizeze site-ul, sa tipareasca parti ale continutului site-ului pe suport de hartie si sa salveze pagini in format electronic doar in scopuri personale, non-comerciale.

 

Obligatiile utilizatorului wenstravel.ro

responsabilitatea financiara pentru toate tranzactiile efectuate in contul sau in numele dvs.

aveti varsta peste 18 ani si capacitatea legala de a initia actiuni juridice

garantarea veridicitatii datelor furnizate despre dvs. sau membrii familiei dvs.

neutilizarea site-ului in scopuri speculative, a generarii de rezevari false sau frauduloase.

Interzicerea transmiterii materialelor politice, pornografice, rasiste, ilegale

Obligativitatea de a nu altera, copia, transmite, vinde, afisa, licentia sau reproduce continutul site-ului cu exceptia utilizarii in scop personal si necomercial a unei singure copii a informatiei continute in site.

Utilizatorul wenstravel.ro nu are dreptul sa foloseasca (in forma existenta sau modificata) in scop comercial continutul site-ului.

Utilizatorul wenstravel.ro nu are dreptul sa inlature notificarea despre drepturile de autor si/sau marca inregistrata de pe copiile continutului. Copiile vor fi facute doar conform termenilor de utilizare.

Utilizatorul wenstravel.ro nu are dreptul de a crea baze de date sau manuale prin descarcarea pagina cu pagina a continutului site-ului.

Solicitarile privind republicarea sau redistribuirea de continut vor fi adresate catre WENS TOUR SRL la adresa marketing@wens.ro.

 

Conditiile generale de rezervare si achizitonare servicii pe wenstravel.ro

Orice rezervare efectuata pe www.wenstravel.ro va fi considerata drept intentia dvs. de a achizitiona un anumit produs sau serviciu turistic de la Furnizorii nostri. Daca cererea dvs. va fi acceptata, veti primi un e-mail de confirmare de la WENS TOUR SRL si va intra in vigoare Contractul turistic.

Toate serviciile turistice publicate pe www.wenstravel.ro sunt in functie de disponibilitatea Furnizorilor. Termenii si conditiile Furnizorului (incluzand regulile de transport al pasagerilor impus de liniile aeriene) se vor aplica aditional Termenilor si Conditiilor acestui Site si Contractului turistic.

Termenii Furnizorilor pot include prevederi referitoare la diferite proceduri de plata, obligatii, anulari, modificari ale rezervarilor si restituiri de bani (daca este cazul) ori restrictii de alta natura. Unele companii aeriene pot impune taxe suplimentare. WENS TOUR SRL nu este responsabila pentru costurile care pot sa apara in momentul transferurilor de la un aeroport / terminal la altul. De asemenea unele hoteluri pot colecta diferite taxe locale.

 

Anulari/Modificari

Anularea sau modificarea serviciului rezervat sau achizitionat se va face in functie de Termenii si Conditiile fiecarui Furnizor. In cazul in care doriti anularea sau modificarea unui serviciu rezervat sau achizitionat, este responsabilitatea dvs de a informa in scris sau telefonic WENS TOUR SRL.

In anumite cazuri este posibil sa nu puteti anula / modifica anumite servicii turistice sau va trebui sa respectati anumite cerinte pentru aceste actiuni.

WENS TOUR SRL sau Furnizorul accepta toate formele de cereri scrise de anulare. WENS TOUR SRL sau Furnizorul nu pot anula / modifica serviciul turistic inainte de a primi cererea dvs ferma. Puteti anula rezervarea dvs prin intermediul Site-ului in concordanta cu termenii si conditiile Furnizorului.

In eventualitatea modificarii unei rezervari (incluzand, dar fara a se limita la, anulari, restituiri de sume, schimbari de nume), WENS TOUR SRL isi rezerva dreptul de a aplica anumite taxe pentru a acoperi costurile administrative care pot rezulta din aceasta actiune. Aceste taxe difera fata de taxele impuse direct de catre Furnizor.

 

Plata

Nu se accepta alte modalitati de plata in afara celor prezentate pe Site si nu ne asumam nici o responsabilitate pentru sumele de bani trimise prin curierat sau mandat postal.

In functie de termenii si de conditiile impuse de hoteluri si de furnizori, la momentul rezervarii vi se poate cere plata integrala sau partiala a serviciului rezervat, iar plata va fi efectuata in contul WENS TOUR SRL, al furnizorului sau al hotelului. In anumite cazuri, detaliile cartii dvs. de credit pot fi transferate catre Furnizor. Furnizorul in cauza va prelua platile pentru rezervarile dvs in aceste situatii.

Platile pentru hoteluri sunt efectuate in concordanta cu paragraful de mai sus.

WENS TOUR SRL sau Furnizorul nu-si asuma nici o obligatie de a emite biletele, voucher-ul sau alte documente de calatorie in cazul neplatii integrale a serviciilor comandate. In orice situatie, sunteti responsabil pentru plata sumelor aferente servciilor turistice comandate.

WENS TOUR SRL sau Furnizorul isi rezerva dreptul de a incasa suplimentar orice taxe (sau comisioane) care pot sa apara la momentul rezervarilor. In acest caz veti fi informat despre comisioanele aplicabile. WENS TOUR SRL isi rezerva dreptul de a transfera costurile generate de penalizarile de charge back.

 

Plata cu cardul

Daca in momentul rezervarii pachetului de servicii turistice alegeti optiunea platii prin card, veti fi redirectionat catre site-urile securizate al procesatorilor de plati electronice unde veti avea posibilitatea sa revedeti informatiile de facturare si sa efectuati plata. Daca ati ales metodele de plata enumerate mai sus este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.

Confidentialitatea datelor

Societatea, prin site, garanteaza securitatea si confidentialitatea datelor gazduite si transmise prin sistemul sau informatic. Aceste informatii vor putea fi folosite de catre societate pentru a trimite utilizatorului confirmarea comenzilor, diverse oferte speciale, eventualele promotii, numai cu acordul in prealabil al clientului.

Informatiile colectate prin intermediul formularelor completate la crearea unui cont personal vor putea fi utilizate de catre societate pentru initierea de statistici demografice si de marketing despre clientii site-ului, in vederea imbunatatirii serviciilor oferite acestora, respectand prevederile legilor in vigoare.

Drepturi de proprietate intelectuala

Materialele prezentate in cadrul website-ului wenstravel.ro si eventualele informatii transmise prin intermediul postei electronice sunt proprietatea WENS TOUR SRL sau a partenerilor sai din acest proiect, dupa caz, si sunt protejate prin drepturi de autor, drepturi de marca si alte drepturi de proprietate intelectuala.

Prelucrarea datelor cu caracter personal

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, in privinta acestui site, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra ori o alta persoana sunt administrate, in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, de catre WENS TOUR SRL, operator de date cu caracter personal inregistrat sub nr. J06/856/2008. Scopul colectarii datelor este furnizarea de bunuri si servicii.

 

Sunteti obligat(a) sa furnizati unele dintre aceste date (indicate explicit in anumite pagini din site) si puteti in mod optional sa furnizati alte informatii suplimentare (indicate in anumite pagini din site), toate aceste informatii fiind necesare pentru furnizarea de bunuri si servicii. Refuzul furnizarii informatiilor obligatorii de catre dvs. determina imposibilitatea accesarii serviciilor unde v-au fost solicitate informatiile obligatorii respective.

 

Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre operator si sunt comunicate numai urmatorilor destinatari: angajatii si anumiti colaboratori ai WENS TOUR SRL care se ocupa de furnizarea si de intretinerea infrastructurii legate de serviciile pe internet oferite pe acest site, precum si anumite categorii de utilizatori ai serviciilor pe internet, functie de conditiile de utilizare ale fiecarui serviciu.

 

Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata, la protectiedate@wens.ro

 

Clauze de neraspundere

Site-ul wenstravel.ro este un site cu continut informativ. Agentia de turism WENS TOUR SRL nu isi asuma nici o responsabilitate cu privire la corectitudinea si exactitatea acelor informatii.

Agentia de turism WENS TOUR SRL nu garanteaza in nici un fel, explicit sau implicit, realitatea, actualitatea si integralitatea datelor si informatiilor prezentate pe site. Eventualele neconcordante sau erori care pot aparea la un moment dat intre continutul site-ului si informatiile reale nu implica nici o raspundere, de orice natura, pentru WENS TOUR SRL.

Datele si informatiile accesibile publicului pe acest site nu constituie recomandari, garantii, consultanta sau angajament din partea WENS TOUR SRL. WENS TOUR SRL nu va putea fi tinuta raspunzatoare fata de nici o persoana/entitate pentru nici un fel de daune care ar rezulta, direct sau indirect, din utilizarea site-ului wenstravel.ro sau ca urmare a oricarei erori sau omisiuni.

WENS TOUR SRL nu-si asuma nici o responsabilitate pentru produsele si serviciile turistice oferite de Furnizori si nu garanteaza in nici un fel (fie explicit sau implicit) acuratetea sau calitatea produselor si a serviciilor reflectate pe acest Site.

 

Modificari in termenii si conditiile de utilizare

WENS TOUR SRL poate aduce modificari termenilor si conditiilor de utilizare, fara a anunta acest lucru anterior in continutul site-ului. Va rugam, deci, sa recititi termenii si conditiile de utilizare de fiecare data cand accesati sau utilizati acest site. Utilizarea site-ului de catre dumneavoastra, ulterior modificarii acestor termeni, constituie acceptarea de catre dumneavoastra a termenilor si conditiilor modificate.

Aceste reguli sunt in conformitate cu legislatia romana in vigoare. Incalcarea prevederilor acestui document constituie o violare a drepturilor WENS TOUR SRL si poate atrage raspunderea civila, contraventionala sau, dupa caz, penala a persoanei in culpa. Conflictele aparute in legatura cu termenii de utilizare ai site-ului vor fi supuse spre solutionare instantelor judecatoresti.

 

Cookies

Folosim cookies pentru a imbunatati utilizarea si functionalitatea site-ului nostru si pentru a intelege mai bine modul in care vizitatorii utilizeaza site-ul nostru, precum si instrumentele si serviciile oferite.

Stocarea de cookies pe calculatorul dumneavoastra ofera o modalitate usoara si convenabila pentru noi de a personaliza sau a imbunatati experienta dumneavoastra pe site-ul nostru si de a face urmatoarea vizita mai placuta. Daca doriti sa aflati mai multe despre politica WENS TOUR SRL cu privire la Cookie-urile si drepturile dumneavoastra, va rugam sa vizitati sectiunea ‘’Politica WENS TOUR SRL cu privire la  Cookies’’.

Drepturile si obligatiile Agentiei

In cazul in care agentia este nevoita sa modifice vreuna din prevederile esentiale ale contractului are obligatia de a informa turistul cu cel putin 15 zile inainte de data plecarii.

Agentia nu poate sa modifice pretul inscris in prezentul contract, cu exceptia cazurilor prevazute la pct. 3. Pretul stabilit in contract nu poate fi majorat in cursul celor 15 de zile calendaristice care preced data plecarii. In cazul in care pretul inscris in contract este majorat cu peste 10% turistul poate rezilia contractul, agentia avand obligatia de a-i rambursa sumele platite.

Agentia poate sa modifice pretul inscris in contract ca urmare a variatiilor costurilor de transport, a redeventelor si taxelor aferente serviciilor de aterizare, debarcare/imbarcare in porturi si aeroporturi si a taxelor de turist ori a variatiilor cursurilor de schimb aferente pachetului de servicii turistice.

In cazul in care dupa inceperea calatoriei turistice, o parte importanta din serviciile prevazute in contract nu este realizata sau agentia organizatoare constata ca nu le va putea realiza, agentia este obligata:

  • a) sa ofere turistului alternative corespunzatoare in vederea continuarii calatoriei turistice, fara majorarea pretului;
  • b) sa restituie turistului sumele ce reprezinta diferenta dintre serviciile achitate si cele efectiv prestate in timpul calatoriei turistice
  • c) in cazul in care nu pot fi oferite turistului alternative corespunzatoare sau acesta nu le accepta din motive intemeiate, sa asigure, fara costuri suplimentare, transportul retur al turistului la locul de plecare ori in alt loc agreat de acesta si, dupa caz, despagubirea pentru serviciile neprestate.

Agentia este raspunzatoare pentru buna executare a obligatiilor asumate prin contract, cu exceptia urmatoarelor cazuri:

  • a) cand neindeplinirea sau indeplinirea defectuasa a obligatiilor asumate prin contact se datoreaza turistului;
  • b) cand neideplinirea obligatiilor este atribuita unui tert care nu este parte in contract, iar cauzele nerealizarii nu puteau fi prevazute sau evitate;
  • c) cand neindeplinirea obligatiilor se datoreaza unor cauze de forta majora sau unor imprejurari pe care nici agentia de turism, nici prestatorii de servicii nu le puteau prevedea sau evita (modificari de orar sau itinerar, intirzieri in traficul mijloacelor de transport, schimbari intervenite din cazuri de forta majora-ratiuni politice, dezastre, conditii meteorologice etc).

Agentia poate inlocui hotelul, restaurantul sau mijlocul de transport initial cu altele de categorie similara sau superioara, avand obligatia de a informa turistul inainte de data calatoriei sau in timpul calatoriei, acest fapt neconstituind motiv de anulare a excursiei.

Drepturile si obligatiile beneficiarului

In cazul in care benficiarul nu poate participa la calatorie el poate cesiona contractul unei terte persoane care satisface conditiile aplicabile calatoriei in cauza, cu ibligatia de a anunta in scris Agentia cu cel putin 15 zile inainte de data plecarii. Transferul se face in baza unei cereri scrise a titularului contractului care precede rezilierea contractului incheiat intre benficiar si agentie si incheierea unui alt contract intre agentie si terta persoana. Turistul care cedeaza pachetul sau de servicii, precum si cesionarul sunt responsabili, in mod solidar, de plata pretului calatoriei si a eventualelor costuri suplimentare aparute cu ocazia acestei cedari. Pentru calatoriile individuale, in cazul in care mijlocul de transport este avionul, transferul poate fi efectuat numai daca exista posibilitatea transferarii locului la zbor cu costurile aferente.

In cazul in care turistul este anuntat de catre agentie de modificarea unor prevederi esentiale ale contractului, acesta are obligatia de a comunica Agentiei, in termen de 5 zile de la primirea instiintarii, hotararea sa de a opta pentru rezilierea contractului fara plata de penalitati sau acceptarea noilor conditii ale contractului:

  • a) sa accepte la acelasi pret un alt pachet de servicii turistice de calitate echivalenta sau superioara;
  • b) sa accepte un pachet de servicii de calitate inferioara, cu rambursarea imediata a diferentei de pret;
  • c) sa i se ramburseze toate sumele achitate.

Daca turistul solicita schimbarea hotelului, structurii camerelor sau a oricarora dintre servicii, aceasta echivaleaza cu rezilierea contractului, cu aplicarea penalitatilor legale la momentul respectiv, si incheierea unui nou contract.

Turistul are dreptul sa solicite despagubiri agentiei, cu exceptia cazurilor in care:

  • a) anularea calatoriei s-a datorat nerealizarii numarului minim de persoane mentionat in contract;
  • b) anularea calatoriei s-a datorat unui caz de forta majora-evenimente intervenite dupa incheierea acestui contract, independente de vointa partilor, imprevizibile si inevitabile (greve, demonstratii, calamitati naturale, decizii ale guvernelor si/sau ale altor institutii similare, schimbarea orarelor companiilor de transport etc.); cu mentiunea ca: concediile medicale nu reprezinta caz de forta majora.
  • c) neindeplinirea sau indeplinirea defectoasa a obligatiilor asumate prin prezentul contract din vina turistului;
  • d) ambasada refuza acordarea vizei;
  • e) organele de frontiera nu permit turistului trecerea granitei unui stat.

Turistul poate renunta la pachetul de servicii turistice contractate in orice moment, dar are obligatia sa despagubeasca agentia pentru prejudiciul creat astfel:

  • 30% din pretul pachetului de servicii, daca renuntarea se face cu mai mult de 30 de zile calendaristice inainte de data plecarii;
  • 60 % din pachetul pachetului de servicii, daca renuntarea se in intervalul 16-30 de zile calendaristice inainte de data plecarii;
  • 100% din pretul pachetului de servicii, daca renuntarea se face intr-ul interval mai mic de 16 zile inainte de plecare sau pentru neprezentarea la program;

Facultativ si contracost, turistul poate incheia asigurare storno si/sau medicala. In caz de deces in familie a unei rude de gradul I, pe baza documentelor doveditoare, intra in vigoare conditiile asigurarilor storno incheiate de turist.

Turistul poate modifica datele de calatorie (nume, date transport, servicii) doar in baza disponibilului verificat cu WENS TOUR, cu eventuale penalizari specificate pentru fiecare caz in parte, insa cu nu mai putin de 5 zile inaintea inceperii calatoriei.

Turistul are obligatia de a prezenta la receptia hotelului actele sale de identitate si de a achita toate taxele neincluse in pretul inscris in contract (taxa de statiune, taxa de salubritate, taxa de parcare si alte taxe conform legii) fara a putea pretinde despagubiri sau returnarea sumelor de la agentie.

Daca turistul are o reclamatie el trebuie sa o sesizeze prompt, in scris, in timpul calatoriei, ghidului sau, in lipsa acestui, prestatorului mentionat pe biletul de turism. Daca problema nu poate fi rezolvata, turistul va contacta agentia vanzatoare prin fax sau telefon. In cazul in care turistul considera problema nerezolvata va adresa o reclamatie in scris agentiei in termen de 2 zile de la terminarea calatoriei si va anexa la ea reclamatia initiala facuta in timpul calatoriei, cu punctul de vedere al prestatorului/ghidului.

Turistul este raspunzator pentru consecintele ce decurg din nerespectarea programului excursiei, pierderea actelor de identitate sau a documentelor de calatorie.