Clinicilor 39, Cluj-Napoca
0264-590-748
FAQ
Cât timp pot păstra o rezervare a biletului de avion?
• fiecare companie aeriană are anumite termene pentru emiterea biletului care diferă în funcție de tipul tarifului. Dacă sunt mai mult de 7 zile până la plecare, în principiu se poate păstra rezervarea 24 de ore.
FAQ
Este obligatoriu sa fac check-in online la avion?
• depinde de compania aeriană cu care zburați, în principiu companiile low-cost solicită efectuarea check-in-ului online. La majoritatea companiilor de linie acesta se poate face gratuit la aeroport.
FAQ
Cu cât timp înainte de zbor trebuie să mă prezint la aeroport?
• mulți dintre operatori recomandă prezența în aeroport cu 3 ore înainte de decolare, deoarece procedura de verificare a documentelor este mai anevoioasă în contextul pandemic. Totuși, 2 ore și jumătate ar trebui să fie suficiente pentru îmbarcare.
FAQ
Este nevoie de check in on-line pentru zborurile charter?
• nu. Pentru zborurile charter check-in-ul se face în aeroport în momentul plecării.
FAQ
De unde pot descarca certificatul digital de vaccinare?
• certificatul poate fi descărcat de aici:
https://certificat-covid.gov.ro/
FAQ
Certificatul trebuie să fie listat?
• acesta poate fi prezentat în format fizic sau electronic, nu este obligatoriu să fie listat.
FAQ
Ce înseamnă hotel Adults Only?
• sunt hotelurile recomandate doar adulților, mai linișite, fără facilități pentru copii. De obicei, aceste hoteluri acceptă persoane peste 16 ani tocmai pentru a oferi linște și relaxare adulților care nu vor să fie deranjați de gălăgia copiilor.
FAQ
Ce înseamnă zbor charter?
• sunt acele zboruri contractate direct de către agențiile touroperatoare, de obicei pe un sezon întreg, cu zboruri la 7 zile. Sunt aeronave închiriate special pentru anumite rute iar acestea nu se pot vinde de obicei doar ca bilete de avion (scopul este să se vândă pachete complete).
FAQ
Asigurarea storno mă despăgubește în cazul în care nu mai vreau să călătoresc sau în caz de forță majoră?
• nu, anularea voluntară (teama de a călători, neaprobarea concediului, etc.) nu e despagubită, iar nici în caz de forță majoră nu este acoperită de nicio companie de asigurări.
FAQ
Dacă nu folosesc biletul de avion dus, pot folosi returul?
• în cazul companiilor low cost, acest lucru este de obicei posibil. Totuși, în cazul companiilor de linie și al biletelor emise dus-întors, zborul de dus este considerat "no show" și returul este anulat automat.
FAQ
Pot sa modific numele de pe un bilet de avion emis?
• fiecare modificare se tratează punctual, însă ca o regulă generală, nu se acceptă modificarea numelui la o companie aeriană de linie, dar companiile low cost acceptă modificare numelui contra unei taxe suplimentare.
FAQ
Unde se pot verifica condițiile de călătorie actualizate?
• website-ul "mae.ro" (Ministerul Afacerilor Externe) este sursa oficială unde puteți găsi condițiile de călătorie pentru fiecare țară în parte actualizate și pentru diverse destinații de actualitate.
Hai să discutăm!

Contactează-ne: